sover hos

emilia idag, nice va? HAHA XD men asso jag har inte nyckel hem och inte mamma o hennes kille heller så att ja, och ha som bor med oss har den, åt precis wok m nudlar, vi ska sova snart också, ehm va o badade med adam o erica, i murtviksbadet, eller de badade rätt sagt, jag låg bara o solade, hehhehehhehhehehe ... Juste vi köpte chips monster dricka och sen burn eller fan den heter! Idag hade vi ute dag och jag svettades i hjäl så att jag bytte om till shorts, gick ju med värsta jeans grejen -.-' börjar åtta imorgon så att åker med emilia o hennes syster imorgon direkt :) okej innan vi ska sova ska vi hinna göra lite saker som tex snacka, bestämma kläder till imorgon, sen ska jag klippa mina naglar, borsta tänderna o bädda sängen! Tror att jag ska vara med samma imorgon också, vi ska typ bada igen om jag orkar -.-

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0