rubriker

är inte min grej!

Har haft en bäst dag iaf, först gick jag till Diana, vi åkte till kista. Jag hittade ingen skolavslutningklänning men istället så hittade jag jumsiet ( ORKAR INTE LETA UPP STAVNINGEN ) + en vanlig stor tröja från Gina. Är skit nöjd, vi blev trötta så vi gick till Mcd och åt, jag åt fan inte ens upp min chicken junior ;( vi garvade hjäl oss, bilder kommer imorgon också ... Sen så gick vi runt o rullade vidare hem, sen hämtade Dianas syster oss, vi åkte till Jakan och åt mat där hos deras kompis. vet ni en sak? livet är så bäst, med hjälp av diana har jag blivit stark. Med hjälp av hennes personlighet har gjort mig att inte falla, för jag skulle aldrig vilja förlora henne. aldrigJUSTE, vi ska nämligen åka den 17 Juni istället, bara stå ut i 23 dagar till!

Var nöjd med allt som livet är baloooooo ;P

för några minuter sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0