Godmorgon kex ♥

shuluhuhuhu alla pigga och glada

SItter och äter kexkakor -.- Vaknade klockan 12 idag, de kändes bra eftersom att jag ville sova länge idag! Idag ska jag plugga matte eftersom att jag missade skolan i två dagar, lärde mig en läxa faktist ^^ Och idag ska jag laga mat, de får ni veta sen i nästa inlägg ... Sen ska jag bara vila och ta ett varmt bad, med facemask olivolja och såntdära som tjejer brukar göra ni vet >.< Webbade med emilia imorse, jag va helt sliten -.-' Och ja juste, emilia fyller om 8 fina dagar, de ska bli perfekt för dig bästavän! Har redan en present till henne mohahhahahha... Lyssnar på värdens bästa låååt, thai musik altså! HAHA XD är glad på något sätt idag.

Att försöka nå en som dig är fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0