strulat duschen färdigt ...

De va skit skönt, stönade ochså, hahhaha nu äre äckligt, men idag vad ska jag göra?
Åka till mammas jobb, ''laga'' thai mat till pappa ochsen drar jag ju till pappa, lyssnar på thai rapp, känner mig super fräsch :) Sjunger dock. Idag har jag mjukisar o en gul boody. Mitt hår har inte torkat än, men när jag torkar håret brukar jag inte torka de helt, eftersom att jag vill att de ska vara lite blött fortfarande gillar att leka med de ni vet! ska bara ta på mig ett par strumpor så är jag klar :) Har ochså gjort bacon o pasta till lunch, de va gott men ganska tortt! Kommer ett inlägg efter den hära inlägget direkt, kommer dock göra en tidinstält eftersom kommer inte kunna blogga på hela helgen, ska köra blogg paus i helgen.
Lots of love / baradiinlollo


2009 :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0