Söndag

Oh, vilken helg vilka människor, kom precis hem från pappa, älskling smsade för första gången ^^ nej men, vi ¨t tacos igen -.- Sen blabllaba vi skulle åka o bada, min min lillebror va sjuk och han lät som en groda när han rapa O.o hahhahahhaha pappa blev arg för att jag skratta åt honom xd mohahahhaah! Nästa helg ska jag inte alls åka till pappa, eftersom att jag ska shoppa med mamma och hennes kille i Kista, sen så ska pappa och Amina gå till en Brasiljansk fest där man dansar samba och såndära pardans :P Och såklart att man vill shoppa O.o men imorgon är det skola, och vet ni vad jag ska göra idag? plugga, lääääsa klart min bok och snacka i lur :* men vet ni att jag har fått en liten bebis tv i mitt rum, blev glad men kollar bara i vardagsrummet ändå, men bloggar sen ... Ska glida runt sen ska jag äta kebab rulle :) tjockis? nää lite bara ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0