Nicke nyfiken

Sitter o små dunkar musik i vardagsrummet o funderar vad man ska ha för kläder på sig till pappa, ska till pappa idag o vi ska förfan äta min favorit mat tonfisksallad :) Asso nu åker jag till pappa varje helg, o de är ju super kul eftersom att mamma och pappa är vänner igen, mamma ska laga thai mat till pappa ochså, han ville ha de :D Älskar min päron O.o Ska ut samtidigt som mamma när hon ska till jobbet, men sen ska jag kika in i sl för att se vilken väg som är lättast till hässelby villastad från centralen :) Om jag blir frisk ska jag fråga pappa om vi kan åka o bada, asso oh vad jag älskar Aminas tonfisksallad, kommer ta kort på de senare, sen rubriken behöver ni inte fråga om :p
Lyssnar på thai rapp, pappa frågade mig om jag ville följa med till Afrika, men jag kommer inte få ta ledig från skolan :/ Mina syskon är ju små så de får alltid typ .... Men ska till thailand med mamma i sommar O.o Så de gör ingen ändå! Bloggar snart akej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0