Jag vill sova.

Men kan inte de, somnade runt 2 tiden igår och vakna 10, lite sömnbrist iaf. Men jaja sov med Timmy en stund sen vakna han så jag kunde inte somna om, så söööt liten bebis :/ aja imorgon äre skola vilket innebär att jag måste sova ganska tidigt, skulle berätta om dagen men asso nej jag orkar inte! eller jo gör de för eran skull

- Åkte med mamma till kista och shoppade sen kom mormor och ville snacka med mig, sen mötte jag mirjam i kista sen åkte vi hem till henne fixa oss till festen så kom vi hem till mig, festen började inte än aa, bebisen grät hela natten därför har jag sömnbrist ... Men nu ska jag sluta blogga och sätta på en film, är inte på humör faktist- fråga mig inte varför..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0