bråkar med Ulf xd

Sitter och bråkar med ulf, livs storebror xd kul äre de, liv ville prata med mig i skolan, så vi löste och hon sa förlåt oså, chattar med älskling nu, måste träffa honom snart igen :D men har löst problemet med emilia ochså, nu är allt som vanligt igen bara att liv har petat bort mig från hennes hjärta, men jag förstår 'ändå henne eftersom att hon va mådde inte bra igår men inget som jag behöver ta upp här i bloggen, hon håller på att spruta parfym över hela vardagsrummet -.- Gullungen hon är ♥ men nu ska älskling till träningen och så har jag ingen att chatta med :( men jag och liv har precis kommit upp från gymmet som är nere i bottenvåningen! De va kul, vi boxa o så sprang vi på löpbandet och sådära, vi tog dock inga foton för att vi va där i en kort stund bara, men sen ska vi plinga på mickis som bor en trappa ner, och ska sova över här så vi ska mysa och prata skvaller, sen klockan 6 måste alla i huset eller byggnaden ner och äta i matsalen, de bor i en sån hära hus där de finns matsal, gym och tv-rummet :D De är epic fail ... Nääe skoja, men nu håller liv på att leta efter the sims åt mig, som hon har tappat bort, jag vill spela för att jag är en sims  nöööörd :( men nu ska jag hjälpa till att leta, bloggar KANSKE senare, men förmodligen ska jag de, vi får se var värden tar oss till, ses senare puss puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0