30 april

Mamma pratade i telefon med morfars fru i fredags, hon frågade mamma om jag ville uppträda på en thai fest den 30 April, såklart att jag tackade ja, det jag ska göra är att sjunga en låt utan text & dansa :o Men jag måste gå dit ungefär varje helg för att träna med min dans lärare, det är thai dans .. Man vinner utav att man får många röster o rosor & sånt . Så snälla ni jag ska göra mitt bästa och jag hoppas att ni kommer att röstar på mig :) Skulle bli skit glad om jag vann :D, det är min dröm att vinna inför 300 personer nästan ..


Men jag vet och tror att jag kommer att vinna, de här är min chans & jag måste ta hem priset så att mamma och pappa blir glada! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0