~ TEXT ~

FÖRLÅT EMILIA JAG  VET ATT DU ÄR ARG PÅ MIG, JAG VA DET MEN INTE LÄNGRE, DU FRÅGAR OM DIN KK HELA TIDEN O JAG ORKAR INTE, SEN BLIR DU ARG FETT LÄTT, DU BAH OKEJ HEJDÅ HEJDÅ SEN TAGGAR DU ? VAD ÄRE DE FÖR STIL? VEM VILL SVARA PÅ DINA SMS DÅ? DET VAR DU SOM DISSA MEJ IDAG INTE JAAAG??? LÄGG NER, O BÖRJA OM PÅ NYTT, DET HÄR ÄR FÖRSTA GÅNGEN MEN ÄNDÅ .. JAG ÄLSKAR DEJ SKA DU VETA . TACK FÖR BÄSTISÖRHÄNGEN OCHSÅ .. MEN FÖRLÅT ♥ .. du behöver inte förlåta mig, men du ska veta att jag inte svarade när du ropa på mig är för att du gick ifrån mig, i love u, vad som än händer så älskar jag dej, syskon bråkar ibland ellerhur? :)

Adda '' Luana stolt brasse ''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0