~ raderat ~

Ni som läste det, grattis, men tänker inte låta fler andra läsa det nu, aja skit idet!

Idag slutade jag 13:40 vänta på emilia gumsen .. Sen åkte vi till henne ! Lekte med hennes lillebror Amir ^^ gullunge, dock lyssnar jag på '' jag tror jag är kär '' . Är så himla taggad för att imorgon ska vi ha fortbollsmatch och sen spela in låten gubben i lådan :) SOM sagt sjunger jag med Emilia, dagen va kaos i skolan ! Omg inte igen men asso skit klass, vi kommer förlorar imorgon lugnt men på övningen blev det 1 - 1 aja nu ska jag sluta bababalabla sök min fina andra blogg med Aleyna , www.blonkiie.blogg.se sötnosen ville ha samma namn som jag har på min naturliga blogg, ska fixa headern lite nu, puss hej ♥


morgontrött, en bild från sommaren ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0