~ Marabou Schweizer nöt ~





igår så kollade jag och Harry ( morbror ) på filmen Ronja rövaråtter ( stav )
fast vi kollade bara på första delen, så att idag ska vi kolla på fortsättningen ;D den var as bra sägs det, o de var den ochså ^^ somnade runt 3 igår :o vakna 12, för att mamma skulle till jobbet och fråga om jag ville följa med men jag sa nej, så hon bah okej, asso det är en speciell jobb hos min morfar så att aa ;) Idag klockan 20:00 ska jag kolla på fångarna på fortet ochså :) Idag har jag bara suttit framför datorn chillat ätit nudlar och spelat lite gitarr .. Sen har jag gått till centrum för att köpa chockladen ,, tycker ni att jag ska börja med Right now ? fast jag kommer dock bara göra så när jag orkar ta bilder till de, för att arnnas blir det ju inge kul ;) imorgon ska jag mini shoppa med mamma, för att överimorn fyller jag år ;) och det är bara 2 frågor än så länge på frågestunden .. Om jag pallar så ska jag ner igen för att köpa läsk dipp och grönsaker, maybe chips oxå ^^ men tror inte att jag orkar -.-' är så lat, det räcker med en promenad för dag, yeaaaaaaah snart skola ;)))))<33 saknar folket hahha :)
bloggar mer snart iof, inte så långt inlägg men det får vi nöja oss med ♥

Hejdå sweetisar :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0