~ engelska ~

Idag gled faaan skolan :) såå kul .. Skolan gled, vi hade engelska !! imorgon så har vi idrott, omg jag träffa Sandra idag ochså :) min fiiiina idrottlärare som bor i norsborg hihi .. Men jag vet inte om jag har något att blogga om ? men jag tror det blir längre i nästa inlägg, just nu sitter jag o chattar med parsa på facebook, snart ska jag gå försöka tvätta mina idrottkläder till imorgon :) 1 månad sen vi hade idrott altså sjukt läääänge sen man fick springa o så ;) Idrott är mitt nya hobby ni vet :o hejdå ♣


Förlåt för dåliga bilder .. hade klippt lugg förut, vettefan om jag har sagt det, igår innan jag sov så lockade jag mitt hår berättar senare hur jag gör ;) okej? hejdå !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0