~ 10 Januari ~

Jaaaaaa nu är det 10 som jag har längtat till >.< + min födelsedag är på min studie dag ... Igår somnade jag vid halv 5 asso idag måste jag lägga mig tidigt för imorgon äre skola ... Idag ska vi ha minifest, min mammas kille ska köpa tårta och mormor jobbar, fast när hon är på väg hem så ska hon köpa tile mat medsig * thai mat * medans jag mamma och mirjam ska fixa o städa här hem, omg hur jag vakna? det vill ni väl inte veta? JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO hahhaha dåså, mormor öppna min dörr as hårt o bah GRARRTTTTIIIIISSSSSS STORAFLICKAN -.-' jag blev skrämd o bah jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa skrek såhära så min moster typ halv vakna -.-' senare på dagen tror jag att jag ska gå träffa några i farsta :) och såklart fira mig dääär :o





Solen skiner för mig idag ^^ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0