svar på din jävla kommententar :s

är de din lillebror? fan va brun han va? han är säkert bara en låtsas :S

Egentligen brukar jag inte ta åt mig om sånt här, men du kallar inte min lillebror för någoting
förresten leta efter ditt namn innan du leker så här? o är det ditt problem om han är min halv
lillebror? ska jag berätta varför han är brun? Jo för att han är halv Afrikan?
Hans mamma är ifrån Tanzania, och det är inte heller pappas riktiga barn ..
Men pappa har tagit hand om Liam sen liam var 1 år? och nu fyller han för fucking 8 år?
Snälla sluta kommentera syskiska kommenterarer, iaf om min familj ..
Du kan kommentera om mig det räcker, en fråga? har liam gjort dig något som du inte tycker om
eller kommenterar du bara för han är brun? jag älskar färgen brun, jag älskar hela honom
han är min första bror och jag börja nästan gråta när jag honom för första gången .
Jag visste inte att jag skulle ha några syskon som var så gullig som honom ..
Han är mitt hjärta ♥ och jag älskar honom oavsett! SÅ du kan nu sluta såra oss?

FÖR JAG TYCKER ATT DU SKA LETA UPP DITT NAMN, OCH FÖRESTEN SÅ KAN JAG LETA
UPP DIG GENOM IP NUMMER OM DU VET VAD DET ÄR :D SNORUNGE ..
HOPPAS DU HAR ETT FINT NAMN DÅ :) LYCKA TILL :/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0