nevermylife?!

asso luana du är en hora .. kan du sluta tror att du är nåågot? du vet vem jag gillar och varför tar du honom för vaa? :S idijuuut 

 

svar till dig aleyna :S du vet själv att jag inte håller på med honom
för första början när du sa att du gillade honom, + de är inte mitt fel
om han gillar mig o inte dig? vad kan jag hjälpa med de?
prutta på honom face eller? nej är inte sån person som dej
tyvär o de går inte att ändra heller, för de andra,
vet du äns vad hora betyder? Vem har lärt dig de ordet?
tycker fett synd om dig som skriver ord du inte själv vet vad det betyder
och ja jag kanske är en hora i dina ögon? men för mig i mitt liv
för alla andra som gillar/älskar mig så värkar det som att de
e bara du o din kusin som kallar mig det :S
Och för det tredje skit fegt av dig att be din kusin bråka med mig?
Jag söker inte heller till bråk? jag bråkar med den som bråkar med mig?
och ursäkta för att du inte vet vad självförsvar är, men nevermylife
att jag ska låta 2 mot 1 bråka sädär? Och är inte så onödig heller
som ska åka ända till Bredäng för att träffa dig o din kusin och låta slå mig?
Jag är inte så dum,
försök med de andra du, men ja tror inte att alla i värden är lika
dumma som dig! Jag förstår dig inte vad du vill mig, du vet vart jag bor
kom själv då istället, jag väntar fortfarande .. Och han som du gillar
säger att du är så ful så att han vill spy, och han kommer alltid vara vid min sida
det är från honom de? men jag skiter i om du har folk som älskar dej som skyddar dej
som bråkar istället för dej .. Och nej jag har ingen pojkvän som du säger till din
kusin .. Det vet du själv & vi har känt varandra i 8 år och hela du hela ditt face hela ditt
hjärta är förstörd, jag känner inte samma aleyna, jag känner inte den personen
som jag kände för 8 hela år sen? Ge mig tillbaka gamla snälla fina aleyna, som inte hade rakat halva sitt huvud, som inte hade ett svart hjärta, som inte hade en sån atetyd!
Och helst vill jag inte knulla min mamma är bättre än så tyvär :')
synd att jag vann matchen men jag är tyvär så mycke mognare än dej gumman lilla :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0