Nattinatti :)

Jag tror att jag ska sova nu :) bloggar från mirjams datoris :)
men ska ändå inte till skolan imorgon, men ändå
 tror att jag ska typ vila eller något,
 för runt en timme sen så snacka jag med bawer och clirim, sötisar!!
äter chips just nu :) imorgon kommer lite bilder, men tror
jag ska köööra någon frågestund eller något ^^ a
wsome, på fredag ska jag till Bredäng
 o möta killarna :) tror ochså att jag ska träffa aleyna :P
Vad gör ni? kan jag få fråga en grej ..
Vad vill ni att jag ska blogga om på dagarna?
hur ska jag börja ett inlägg? ska jag börja med DAGENS FRÅGA?
men hoppas ni svara >.< men ändå hööör
mormor skrika på thailänska och berättar lite om thailand,,
 guud jag saknar mitt hemland :)
men som tur ska jag dit i sommar?!?!??
tror ändå att det kommer ett eller två inlägg till ^^
Men än så länge så

Peace and Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0