dansgalen ♥ ..

 Är på humor, emilia piggade upp mig med några fina ord :)
När jag mår som sämst gör hon så jag mår som bäst! Älskar dej oavsett
Men vi webbade på msn, och jag suktade henne med munkar, drack läsk
så hon blev suktad -.- snäll jag är, fick ett skit söt sms av clirim ♥
tror att detta blir dagens sista inlägg, för måste sova ganska tidigt eller ja
8 halv 9? Imorgon måste jag kämpa av mig aslet till skolan :/
Mamma har utvecklingsamtal med läraren :o sist fick jag pengar för att
jag var så duktigt .. Hoppas bara på att det blir MVG imorron ochså :/
Fick ju MVG på musik sist :) Ni som undrar varför jag får betyg redan nu?
Jo det är inte betyg men omdömelse, som hon skriver med G VG eller MVG
istället för att prata om alla ämnen :) Blev skit stolt sist ^^
Men lyssnar på en låt, och när jag har bloggat klart ska jag fortsätta att
kolla klar på thai serien .. Men varför är folk så snälla mot mig? :$
fortsätt så (a) men vad ska jag blogga om? IMorgon ska jag ha en tröja
jag fick av mamma, legging o ett vitt linne under (y) allmänt gulligt ^^
Imorron är det Onsdag vilket innebär att jag slutar klockan 1 :D
Efter mötet ska jag o mamma hem och sen laga mat :) Plugga läxa inför musiken ..
Min och Emilias egna låt som vi ska spela upp på Fredag :)! Är super glad därför
blev inlägget under långt! Ska be någon lägga in en ny header här, den här är
gammal och tråkig :/ Men vi höörs imorgon lovar jag !

Och tack igen för alla nya besökare, uppskattar det verkligen älskar er ♥'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0