borta bra men hemma bäst!

Men tjena bloggen ♥

Kom nyss nyss hem .. Jag och Victor tog en fika vid trångsund, sen köpte
han chocklad till mig :) Awe! Lyssnar på musik, dunkar verkligen de, skönt efter
en lång och kall dag? Vaknade stolt klockan 6, kunde inte somna efter jag gick
och kissa, hehe men åkte till skolan med Sandra slutade klockan 13:40 
så jag o Vicke gick hem till honom satt framför datorn o lalalala ..... 
Sen blev vi lite fiksugna så vi gick o fikade :) Han lämnade mig vid tåget 
så jag hade lite sällskap ^^  
visst stämmer rubriken in lite? Borta bra men hemma bäst ? Hihihih,
imorgon måste jag hitta någon o slagga över, vill inte till pappa än :X
nu undrar jag vad ni ska göra i sportlovet? Berättar i ett inlägg snanare
vad jag ska göra :') VI ses för nu kommer

Dagens outfit & facelook ♥



mobba mig inte för den jag är :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0