1 #

Jag har faktist 2 styckna familjer, en hos pappa och en hos mamma :D Hos mamma bor vi 6 personer alltså med mig ;) och det är , Harry mormor jag mammas kille mamma och ibland 7 med Mirjam :D
det är en 3,5 finaste o mysigaste lägenheten :)

Hos pappa är vi ochså 6 st med mig :) Pappa han fru Livia Liam Malik och jag ibland :D det är en stor fet villa som jag älskar, jag har ett eget rum hos båda mina föräldrar :) Jag är hos pappa typ när jag vill, när jag känner mig för det, förut gick jag aldrig till honom ;( Men jag har blivit större och lärt mig träffa pappa ensam ;) <3
Jag har värdens bästa familj som verkligen har humor, jag gråter ofta hemma, men det är för att jag inte är van med att ha mormor hemma här, för att hon är så deppig -.- Hos pappa är det roligt, men ändå tråkigt eftersom jag har 3 små apor efter mig så jag får typ aldrig vara ifred utom när jag sover, men jag är bästa storasystern som ändå pallar :o <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0