jag vill

säga vad som har hänt, men de är privat, ni som vill veta får kma till mig i skolan eller fb. Men. Mår bättre nu och är så himla glad men ändå inte om man tänker tillbaks. berättar imorgon varför jag är så glad. Imorgon skippar jag skolan eftersom att jag hatar fortfarande min lärare, och är inte redo för att träffa massa ;(
Men på tisdag kmr jag så då kan ni passa på att fråga, och ni som umgås med mig, jag kommer vara deppig de stunderna så va nt så mycke med mig, vill helst vara själv. Vill inte att folk ser när jag gråter. Bara de närmaste som kan hjälpa mig att inte falla igen. Men är hos diana nu, ska hem sen. Vi ska käka pizza, dagen har varit helt underbar eftersom att vi spenderades dagen med Anisa sen jag o diana, vi tog massa bilder som ni kommer att få se nu. Ska gå kolla pizzan nu. ¨

Bilder från idag









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0