I ♥ U

Du har skrivit mycket om mig så nu vill jag också skriva 
 om dig men sötizz :)

Du lyser upp min a dagar, när jag ser dig få får du mitt hjärta att stanna till du är liksom mitt allt, du är värd mer en vad jag kan ge... Men jag vil vet a att jag älskar dig över allt annat <3 Vill alldrig förlora dig, vi bråkar och så men vi vet att vi lltid kommer tillbak till varandra, ja jagvet jag hade fel en gång... JAg vet inte riktigt vad jag ska skriva, men´... För att göra ett hus så behöver man spikar och för att jag ska kunna leva så bhöver jag dig, gumman du är minn andra halva du + mig är liksom eld!!!  Sötnos jag vill bara att du ska veta att g älskar dig så ***** mycket!!! Jag vill att du ska älska mig så jag gör allt vad jag kan, och jag hoppas att det räcker för att nå dig <33333 ♥♥♥♥♥♥
/ Emilia












 +  = BFF <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0