i love u!




Emilia, du är underbar. DU betyder något stort för mig. Och säg mig allt du vill, jag kan fixa allt åt dig
baby jag älskar dig! Vad skulle jag haft utan dig? När jag gråter, tokar du tårarna, när jag ler
ler du också, när jag blir sviken så hjälper du mig att fortsätta kämpa, älskling
du är underbar, jag är bara ett krossad hjärta gjort av sand som havet har flytit bort
du har hjälpt mig byggt upp lego, lego som folk har trampat sönder. Ingen snällare
än dig finns sötnos! Jag vet att du läser detta, och jag hoppas att du kommer ihåg allt
vi har gott igenom, i ett år och lite till, att försöka göra allt för dig är inte lätt.
Jag kanske inte visar hur mycke jag älskar dig, men du vet ändå hur mycke jag älskar
dig och ingen annan, älskar ingen annan lika mycke som dig.
Du är som min syster, som min mamma som mitt allt, kolla.
Din mamma är som min mamma, hon är så bäst. Och de är hon du har fått de ifrån
gumman, hur du än mår så vet du att du kan prata med mig ..
Vad folk än säger om dig så vet jag de bästa, ärligt utan dig är jag ingeting, ingeting
ingeting! DU är ett hjärta gjort av guld, och att förlora en person som dig
är fruktansvärt, och nu mina bloggläsare kommer ni få
se mer bilder på emilia, och att jag kan skriva mycke mer.
Nu är hon stoooor flicka, min flicka. Mitt allt, min syster min mamma!
Ill will always love you ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0