home sweet home

Åhh, dagen var super super kuuul, och väldig lång ochså ^^ måste bara berätta om dagen,  jag va så höööög idag efter 2 burkar me redbull -.- Fick de för 10 sp, kanske för att är så snygg :o hahhah nejnej, men vad hettere, ska börja med dagen nu!

Vaknade klockan 6, fixade mig sminkade mig och åt en macka, sen gick jag till Rinkeby centrum eftersom att Mirjam bor ju där :) så lite ovanligt va de iof ... Sen åkte jag till sundbyberg för att byta till tåg, satt med Sandra hela vägen. Sen kom man fram till skolan då åt jag frukost med Niyan, sen började vi så jag hade sjukt bråttom, men efter skolan så va jag med Erica Victor Adam och Marcus, ovanligt :p vi gick upp till trånkans höghus, satt där snackade om allt mellan himmel & jord, sen tröttnade vi så vi busade lite HAHHAHA XD men sen tog vi tåget till Skogås, för att gymma där, men idioten i kassan vägra släppa in mig och Adam -.- Sen gick vi till PULSEN FÖR ATT köpa redbull, köpte 2 st, jag o adam delade typ (a) sen omg omg, vi garva sönder, mamma ringde och ville att jag skulle hem, så de var så söta som åkte med mig ända till södra, sen bytte de tillbaka till Trångsund (y) Men på tåget, så bytte vi typ platser 2 gng, för att de klagade på att vi va höga ljuda, och skrek o garva as mycke (a) sen, vi hade as kuuul, fjanta och så :) sen de gick av i farsta men jag bah kom in igen -.-' sen alla sprang in, men marcus bah jag hinner inte sen dörrarna ständes hahhahahhahahahhaha, sen killen som kör tåget öppna dörren igen för att de såg att marcus inte hann me :p sen jag garva till jag låg sönder på golvet usch usch va de va kuuuul, de måste göras om grabbar & tjejer ♥

Men nu, ligger jag helt död och deckar sönder på sängen -.- pappa ringde och frågade om jag skulle till honom imorgon, men nej de ska jag inte, ska hitta någon att slagga över hos, sen måste jag lösa några problem i skolan, imorgon slutar jag direkt efter idrotten klockan 14, ska kanske hänga med samma igen, men nu nu nu måste jag plugga engelska glosorna tills på Onsdag nästa vecka, men man har ju börjat få betyg ( snart ) så måste få helst VG, men arnnas helt okej .. 

Oj kände att inlägget blev sjukt långt, så ska sluta skriva & hoppas att ni orkar läsa mitt liv i text :) Men de kanske är därför ni är här och kikar :) ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0