bio -. feber

mår lite bättre än förut, och sitter och pratar med sophie på msn
alltså vi videosamtalar, och nu har vi bestämt att jag ska följa med :)
Ska köpa present till Emma ochså hon fyllde ju 14 år häromdagen!
Sophie sitter och sjunger till en tönt låååt nu -.- ♥
Vi har bokat biljetter från datorn ochså :) Vi ska typ vara där
1 timme innan, för vi ska gå runt och så :) Bloggningen kommer
att suga, men kan fråga sophie om jag kan blogga från hennes
iphone, vi ska nog bara köpa godis & läsk, bilder kommer ochså ..
trots att jag har feber så får jag gååå ut! ;') men jag är ganska frisk nu
håller på att skaffa spotify nu, soffan hjälper mej, men lägger in dagens
oufit innan jag rullar ut, men nu ska jag vara social ....
vi ses senare, ska dra ut vid 2 tiden ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0