awesome.

ska sitta och mysa själv, lite tråkigt, nejmen ska först hitta ngt att äta, menas hungrig .. Gullungarna lämnade mig i älsvjö :D YYEEEY är glaad, men hehe :$ vi mötte aldrig isaac o hans kompis. Vi satt och dunkade musik åt oss och satt på soffan o snacka! Vi va som sagt hos min lebbflickvän :/ Men tyvär jag föddes ju till lebb hihi :$ Men bloggar nog mer senare, ska nog sitta framför tvn ochså. Ska försöka undvika datorn så mycke jag kan, inte för att de kommer att funka. Men man kan alltid försöka eller? .. Men aja känns som inlägget blev ondöigt. Som sagt vi tog ju massa med bilder, kommer komma upp exat alla när matilda har skickat de till mig, btw ni får digga när jag och matilda kyss hehe :) vi är ju lebbar båda två!

Peace and Love


Imorgon slutar TAREK ;'(<33333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0