~ text ~

Jag saknar sommaren, jag saknar värmen, jag saknar att kunna gå ut i linnen utan att frysa, jag saknar att kunna bada med alla boys och girls i sjöängen .. Jag saknar att åka kunna åka till Thailand som vi alltid gör varje sommar, och snart är det igen, jag saknar att kunna gå in i taxfree och sedan sätta säg på planen och smsa hejdå till alla i sina kontakter, jag saknar människorna i Thailand, dock saknar jag mina flätor som jag hade i Thailand, jag saknar att kunna åka banana båt i thailands saltaste vatten ^^ Men det jag kommer att sakna mest när jag är där nere, det är mitt liv här i Sverige, min närmaste och käraste, att kunna logga in på Facebook och skriva ur säg lite ^.^ för ihelevte sluta snöa, solen är bäst !!! JAG SAKNAR ATT KUNNA VARA SÅ BRUN, SÅ BRUN SÅ ATT FÖLJ BRUKAR KALLA MIG NEGER -.-''  Bara för att de är avensjuka haha, saknar att gå runt i bikini, och duscha ute i balkongen så att grannarna klagar hahhahah ;) ♥




Jag saknar bara sommare ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0