tjena mellan bena ..

Hejsan bloggen!

Vet inte vad jag ska börja skriva om,
varför jag inte gått till skolan idag eller något sånt
jo därför att jag har feber ;( stackars mig putte >.<
men som ni såg hade jag gjort en as snygg header för mig ..
Tror att jag ska köra tävling idag :D
Men nu ska jag nog vila & kolla på thai serie, inga roliga folk
inne på facebook x) ehh de kommer att komma
upp ett tidinstältinlägg på dagens oufit men den kan ni glömma
att jag har på mig just nu, heheh nu har man pyjamas ..
Vad ska jag säga mer? Godmorgon  folket :/ ♥


gammal bild :) står inte ut står inte ut ...


Kommentarer
Postat av: Ahimsa

Jag vet inte vad jag ska skriva men Söt Bild <333

2011-02-18 @ 14:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0