text & drama '' ny kategori ''

Ibland kan det kännas konstig när folk inte är som de ska? okej det finns inget ' ska ' men ändå, som text den hära tjejen som är skum ibland kan hon bli kär i den jag är kär i, ibland '' sno '' mina kompisar, ibland vara på min sida & ibland inte? Som jag, jag snooor liksom inte andras kärlek? Tjejen lägger sig i allt mina problem o fortsätter och skvallrar om det till hela stockholm :S ? Hon överdriver till sin mamma saker om mig,ibland kan hon vara värdens snällaste & ibland värdens idiot? Jag har fått nog nu, det räcker med att säga hej & så, men det är en helt del mitt fel, om jag inte va så öppen så skulle hon inte fått veta allt, det är mitt fel att jag inte vet vem jag ska prata med när det gäller kärlek, mamma kan jag prata med ... Men grejen är att jag skäms och inte vågar säga saker till henne :$ ibland kan det tillochmed vara bättre att jag pratar med Liv & Emilia istället för min egen mamma? Mamma pratar jag helst om skolan mode och skönhet och såna dääär grejen, men om Alexander var den första killen jag har pratat om med mamma :)<3 det blev lugnt, för att jag vet att mamma inte berättar mina privata till någon, den första som visste att jag gilla alex va Emilia ♥Och typ det jag och emilia jag gör när vi ör tillsammans utan någon annan är att prata om våra kärleker ^^

Dagens skämt - Jag - Alexander är min - victor - har köpt honom? - jag - ja det har jag - victor - för hur mycke? - jag - mitt hjärta - victor - va han så billig? - sen hela klassen börja garva -.-

Stööööörd klass :P


Kommentarer
Postat av: felicia

luana, kan du inte lägga in någon bild på din mamma? och hur gammal är hon? :)

2011-02-03 @ 09:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0