nattinlägg

Imorgon ska jag nog hem direkt o sitta framför datorn,
 och fixa headern till folk, om ni har märkt
så har jag gjort en ny kategori som heter Headern,
där kan inte kolla saker ni har missat, men än så länge
 har jag bara gjort 4 styckna :/ men imorgon o på helgen
 blir de boomb, aja måste sova om 1 timme :) hoppas jag orkar
 till skolan, har ändå bara musik & idrott imorgon ... SKÖNT! slutar
 vid 2 :( men bara satt ni vet, den killen jag inte vill träffa är kommer bild
senare, men vadå .. tror att jag ska sova nu istället är jätte trött!
vi ses imorgon efterskolan kanske gör någon tidinstält inlägg på dagens oufit
som jag redan har tagit bild på idag :)


Jag vet att ni inte vill att jag ska skriva massa drama här därför skriver jag bara

Jag vill inte se dig mer, snälla måste du komma fram till mig hela tiden?
</3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0