nämen tjenare :D

tjenare bloggen .. Har precis spelat klart på iphone 4 :)
Duschade idag o åå vad jag kände mig fräsh! Familjen sitter vid köket o alla
har en varsin dator :/ hahha rik är man inte :(
lyssnar på gubbenilådan igen. eller nu på mockingbird -
Börjar prata arabiska nu för tiden -.- hahha skojar!
Men vad ska man säga mer då? har inget o göra , tror att jag ska kolla
på Avatar ensam i mörket senare dock på iphone 4an så kul ska vare ..
Vettefan riktigt när j*vla febern ska låsna :(
men tror att det kommer någon fin tex senare .
vi börjar med ..

  1 - Kärlek 
  2 - Vad tänder jag på killar?
  3 - vad visste ni inte om mig?
  4 - mitt favorit plagg?
  5 - vad brukar jag bli kallad för
  6 - vilken hår typ alla säger jag passa i!
  7 - favorit maträtt :o
  8 - hur många kuddar på sängen?
  9 - det längsta kysset :o?
 10 - det värsta du sett med killar xd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0