Lite om mig själv & mina åsikter ...

Tjena mellan bena !

Jag heter Luana och är en tjej på 12 år :) jag snackar mycke i telefon och hänger med kompisar, jag har svårt att hålla allt för mig själv så det sprids ganska snabbt, jag går i 4-6C på Trångsundsskolan! Jag lever livet runt som en onormal tjej, skarttar högt pratar högt och är väldigt ososial när det gäller

familjen men älskar de över allt annat ändå, jag bor i Tensta med mamma & hennes kille, trivs jätte bra där, flyttade dit för 3 dagar sen :) Yeeaah vad mer kan man berätta? okej mitt förhållande är hit o dit, lite drama o mycke glädje ni vet sånt äre förfan ibland? men okej, jag bryr mig för i helvete inte heller vad folk ser mig som? Jag är bara Lollo som jag kallas för ^^ okej folk kan kalla mig bög hora o sånt där kränkade saker, men jag bryr mig inte? kanske längst inne i hjärtat som sparar ganska länge, men vadå? finns inget att göra när de inte själv mår bra hemma eller något sånt, man måste ju förstå andra själv? kan erkänna att jag blir lätt arg men det är så lite så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0