home sweet home ...

äntligen hemma, Victor som deltog i '' Svensk Maffia ''
är död ;/ min moster kompis :/ rip vila i frid :(
men åkte till Ö&B med Mirjam sen kom vi hem,
köpte med mig massa godis, lämnar foton imorgon hoppas jag !
Men nu ska jag städa rummet ta lite bilder &
 försöka att prata med någon på telefonen, imorgon ska jag inte till skolan
är förkyld + vill inte åka till flotsbro!
Ska sätta på någon film och mysa sedan :)
Men vad vill ni att jag ska blogga om på dagarna?
Kanske köra frågestund eller? Men håll utkikt
så får vi väl se vad som dyker upp (:

Nu får ni se nya lägenheten som jag ska flytta
till med mamma och hennes kille :) 2 minuter från centrum i Tensta
jag vet igga området men vad fan ska man göra? bo på gatan?


halva köket


Mammas rum

+ mitt rum klädrummet + 2 badrummer + vardagsrum och + balkong,
ni får se bättre och mer bilder när vi har flyttat in dit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0