drama läs om ni orkar !

Jag försöker att lösa problemet med dig, men du varken lyssanar eller bryr dig, men vafan går du o säger till folk att jag älskar mig när du håller på så som du gööör? jag förstår dig inte, om du älskar dig, varför gör du så då?  Jag bryr mig inte heller om alla gillar dig, förlåt jag är inte samma person längre, kanske för att du har skadat det, du har sårat mig du har gjort allting, till nu har jag inget att säga bara sitta o kolla på dig, jag har inga tårar kvar så jag kan inte gårta av de jag vill, men sockersöötaaa så orkar jag inte äns kolla på dig om du ska hålla på och kolla sne, hejdå folket & ses imorgon uppe på himlen  :)



nu ska jag tvätta bort sminket o spela lite gitarr :O


Kommentarer
Postat av: Anonym

spelar du gitarr? isåfall vad spelar du för låtar? och hade du löshår på bilden ?

2011-02-01 @ 21:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0