bloggpausen tar jag senare :D

¨

Nicole Malin Lollo

mamma säger att jag ser ledsen ut :/


detta köpte man från ÖB :D

+ denna :D


denna gjorde jag när jag kom hem :D det är ice tea med is bitar ^^

HM galen :$


o de här skrev jag på 15 minter :) berättelse !!


allt de här hade jag på min mobil när jag tog bort de, har gjort om till rosa & silver nu :) så visar er kanske någon gång >.<'


så nu har ni fått några bilder från min mobil, de här kanske är 10% av 100%
men resten får ni någon annan gång ^^ j
ag ska slagga här igen och åka till skolan direkt härifrån imorgon bitti
 >.< bara för man är såå laaat o inte orkar åka
till skolan :P Nu sitter vi o spelar Wii snart ska jag lyfta på min as
o hjälpa till Nicole o Malin att göra stekt ris altså '' kao pad '' på thailänska !! Nödväntigt -.-
vi seees sen med några till bilder på alla oss :)

Snart ska vi ut med hunden eller inte snart men senare :) tjaaarååå ;$

Kommentarer
Postat av: Betty A.

collaste bloggen någonsin! ;) Hääjjaa Lollozz

2011-02-18 @ 14:04:51
URL: http://facebook.com/EvilHyuga

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0