Måndag 11 april



Tjahej bloggen!

Har egentligen ingen lust att blogga, men gör detta för erán skull hehe :$
Idag va skolan så skööönt, bästa vädret på guuuud ;) skulle färga håret
idag, men fick inte de av mamma :o hon bah ditt hår kommer bli slitet
och att jag fick vänta tills jag blir äldre btw -.- jag bah slingor då? hon bah
nej de samma. Dunkar musik nu i helvete, ska byta stil köpa massa me
kläder, bestämma vad jag ska ha på mig imorgon ovs, imorgon ska vi
typ ha utematte, sen nästa vecka ska vi ha sexualkunskap?!?!?!? ehm
ska be sophie fixa en ny header till mig, har tröttnat på den här, ska bli
lite fräschare och se ny ut, måste plugga matte, läraren tar döden ifrån mig bre :(
Aja, sen måste jag läsa ur en bok, och träna inför provet imorgon ...
hatar prov asso, men när jag har gjort klart den så blir jag så jävla nöjd.
Har fått MVG i de senaste, sist fick jag G+ -.- men nu måste jag slita aslet av mig
jag är ju en duktig tjej säger min mentor xD Kände att inlägget blev ganska långt
men de vill ni väl? Ska träna på dans och checka tv ochså, känner att de blev mycke
de senaste timmarna innan jag ska lägga mig, men jag orkar nog!

Ska fixa fika och plugga nu, sen blire dans & tv, kanske ut o jogga lite ;)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0