mamma jag vet att du ser de här!



Mamma jag älskar verkligen dig, du är min ängel :$ och kommer föralltid att vara det.
Ibland så bråkar vi tjaffsar vi skriker på varandra, men allt du gör är för mitt eget bästa.
Jag vet de, du är mitt allt och jag skulle inte kunna leva utan dig, jag har sagt de förut till
dig att om du dör ska jag göra de desamma, men du sa då att * jag vill att du ska leva för mig *
då kommer jag att leva för dig, för de är det du vill. Men nej du kommer inte dö. Inte nu!
Jag skulle bli ett problem barn om jag inte hade dig mamma, jag vill inte flytta till pappa.
Din kille har ju lovat att ta hand om mig om de händer något med dig, och de är jag tacksam för!
Jag skulle inte klara mig på flera månader år dagar veckor sekunder minuter timmar utan dig
Om jag förlorar dig förlorar jag allt. De ska du veta ♥ Och allt jag gör för dig är för att jag älskar dig
jag borde göra mycke mer saker för att du har skapat mig, om någon skulle skillja oss skulle jag fan
sittut i fängelse nu :/ Jag skulle inte vilja bo hos någon annan eller med någon annan än dig.
Allt jag får och behöver kommer från dig och ingen mer, mamma du är mitt allt och du är mitt hjärta!
Jag älskar dig mami? Vad som än händer så finns du i mitt hjärta tills jag DÖR!

Mamma du är min ängel! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken härlig text. Men på bilden står de 10 januari? vad menas me de?

2011-04-10 @ 12:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0