familjedag!

Sitter och hör mammas kompis som föreställer min storebror spela el gitarr, vaknade på rätt sida idag, han väckte mig och sa att frukosten va klar :) älskar sånt. Så härligt väder ochså, men ska till citygross me mamma o bonuspappan som jag nu kommer att kalla för pappa! För jag orkar inte skriva bonuspappa hela tiden, men vi ska köpa lite saker hem, lite saker till mig som jag viljat ha på länge? Och är på riktigt sjukt bra humör idag, ingen kan förstöra den vettja! Tog lite ego bilder i balkongen, jag och min bror ska plantera lite blommor i balkongen så att de ser trevligt ut också... Men kommer nog göra ett inlägg till innan jag drar, drar runt 3 :)

''KÄRLEKEN ÄR INGEN 'LEK' UTAN EN KÄNSLA SOM ÄR KOMPLICERAT''





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0