ella - vi är fett lika :P

Ella här får du inlägget som du ville att jag skulle skriva :)

Många säger att vi är fett lika och om du är min syster hehe :$ Du är skit fin och snäll. Du pratar skit snabbt haha xd Jag känner dig inte så mycke för att du är ny i 9an, du brukar läsa min blogg ibland och kalla mig för '' storbloggarn '' HAHHA XD Men du har en sjuk fin stil och personlighet säger jag bara! Och först trodde jag att du va halv spanks eller något liknade, men de visade sig att du din mamma va halv afrikan :) Och du ser fan inte ut som en gorilla när du va liten, du va såå himla fucking söööeet?!?!??! FATTA DE! Sorry för jag inte skrev inlägget igår, men hade brådis ut. Vet inte vad jag ska skriva mer, säg istället vad jag ska skriva om i skolan!






Omg så sööööööööööööeeeet :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0