awesome

Skolan vaaaa lyckad asso, han lyste upp min dag (smile) emilia du vet vem, hehe love it :$ aja skolan gleeeeed och fick ett påskägg av en killkompis hehe :) tack så mycke, men aja, blev potatisbullar lunch och blir inte mätt på de, satt med emilia o ngra till. På rasten körde vi ngt som hette kråkan och ja, satt med nico john peppe och en till medans jag väntade på att emilia skulle sluta, vi snackade och nico kolla på min mobil o nu vet han hur man går in på mina bilder så mst bytaaaa ;( bara emilia som visste hahhaha xd, men efterskolan så fikade jag och emilia i centrum, vi köpte glass muffins o någon fralla :P idag är jag så laat så ska laga mat, säger sen vad de blir :)Men igår så shoppade jag med mamma köpte en tröja och massa me örhängen -.- hitta inget i butiken för är så konsig som inte hittar ngt! axel ringde så vi snackade hela vägen hem, chattar me emilia nu , ska kolla på tv o läsa lite sen också! men ett inlägg till kommer sen? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0