jag är en stolt brasse, right?

HEHE rubriken talar visst sanningen, dunkar musik snackade precis med filip o.O inget ovanligt ^^ idag har jag inga planer eller jo, ska vara med Diana senare på kvällen. Men nu på dagen ska jag chilla, snacka i telefon med underbaraste! <3 oh, längtar tills å Fredag Lördag och Söndag, berättar senare varför! aja igår skulle jag till FARSTA med emilia peppe o naima, men jag hade ont imagen så jag orkade inte, men sen så åkte jag till kista med Mirjam en snabbis och köpte en tröja + jenas, SKIIIIIT FINT! Jag lovar de va värsta otursdagen igår. Rulltrappan var sönder, vi missa tåget, allt stängdes när vi kom till stan, vi såg folk blev tagna av polisen, sen fanns det inte drickan vi skulle köpa, så vi åkte in till stan för onödan. OOOOOOOH!

bloggar mer senare :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0