igår - sjukt nice

Skolan va sådär, deppade sönder igår. Men de va ju Emilias födelsedag så varför deppa? är glad för hennes skull. Aja efterskolan va de BÄST! Kom hem fixade mig, va lite hos Diana, sen tog jag bussen till RInkeby och träffade Anisa på bussen mot Kista, vi skulle dit och '' shoppa '' eller aa jag skulle byta mina jenas till en annan färg + storlek. Hon skulle köpa en födelsedagpresent till hennes kompis! Sen hade vi de sååå kul, och vi blev trötta så vi gick till Mcdonals, tjokisar? näe! Jag bjöd henne på en cheese burgar och själv tog jag en mac chiken junior - stav? Sen så tog vi bussen hem och då så sooooov jag! Vi va där till åtta, HAHA XD Lyckad ... Idag i skolan skulle vi ha någon jävla orgeterings dag, och jag orkar faaaan inte! Så stannade hemma, ska plugga matte, ta ett varmt bad och sola! Niiiice? Ja juste, blogg.se laggade sönder igår förrgår, så jag kunde inte blogga. Mina inlägg kom inte fram, men så ni vet så är de fixat tror jag! Bloggar mer senare, ska kolla bloggar + tv nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0