..

Vem sa att allt är lätt? Vem sa att man inte är stark om man faller, vem fan sa att jag är stark. Vad vet ni om mitt liv egentligen, ni vet ju bara om min vardag, och allt de posetiva .. Att ni inte ens förstår hur dåligt jag mår? Att ni sitter o kallar mig för Hora, bitch fjortis. Och ni tror att jag tycket om de, därför bryr jag mig inte eller? Ibland vill jag sova, sova o vakna när allt är bra, när jag har en som ger mig stöd, som inte försöker vifta bort allt som jag borde få! Att någon ens kan göra så? När du själv sa att du älskar mig? Jag skulle hellre inte vilja ha en, än att ha någon som dig ;( och nu ni som tror att jag har problem, vill jag bara säga att, nej jag har inget problem. Bara ett bekymmer som nån inte kan acceptera ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0