allt som hände igår

för er som orkar läsa


Anisa kom till mig, vi gjorde något privat. Sen skulle hon gå, då kom Diana. Vi snackade och åt pizza.
De va såå jävla gott, men de tyckte inte hon ;'( buhuhuh ... Sen gick vi till henne, då skulle vi till Adel. Och köpa torros, o snikers (a) sen mötte vi anisa o hennes lillebror vid parken, då stannade vi o pratade, va smååå ungar ^^ sen så gick vi till en bänk, satte oss och tog kort. Sen så gick vi till porten, där mötta vi Oscar Dalia massa fler - som jag har glömt namn på! Först körde vi leken, JA NEJ KANSKE MM, man fick inte säga de där, eller upprepa samma ord, 2 gånger! Efter körde vi kurrigömma. SKIT kul altså. Sen skulle jag o diana hem o duscha tsm, då kom bästa nyheten som gjorde min dag. Ni får veta allt i nästa inlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0