tjabba tjena hallå

får damp ryck, brände maten nyss :( kom precis hem iaf, eller för en timma sen -.- och ska förresten tacka sophie som gjorde en header till mig, efter som att hon som gjorde den FÖRRA tog bort den och vägrar att lägga tillbaka den, men tycker ändå att sophies header var mycke finare, hatar falska personer som dig ****** :/
värdens drygaste men jaja ... Skit i de, de e bara skit snack hit o dit, men mår bra som jag än gör, ska jag berätta om dagen nu? HAHHAHA nää men jag körde fotboll efter lunchen, jag va typ med Nicolas Alex och någon Viktor ... Jag va den ända tjejen, sen när nico gjorde mål så krama han om mig :o men så brukar de ju vara på fotboll :) efter skolan satt jag och väntade på Sophie, sen väntade vi två på Carina, sen så gick vi hem till sophie, spela sims 3 åt lite och städade hennes rum :D men nu ska jag sluta babla, imorgon slutar jag 13 så ska jag hem på en gång, städa hemma sen ska vi ' storhandla ' eller nej men, köpa lite mat till min matsäck ochså dära, för ska ju Bowla med Emilia på torsdag :D seees !


dagens oufit idag!

Linnen - gina
Gråa tröja - fick av carina
leggins - Eden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0