Ta tjejen du älskar innan det är för sent, visa respekt inte ballhet

Åh, kom nyss hem, dagen har varit för lång & tråkig, sitter och dunkar några av musikerna som jag ut här i bloggen, idag slutade jag 14, drog till Carina med Sophie och Matilda knas :) Vi fick hennes gamla kläder eller som hon inte ville ha, soffan provade på ett par skor sen så hittade vi massa roliga kläder som vi först skulle klä ut oss till emosar och dra till farsta men det blev inte av med farsta, så vi hade det skojj ändå, matilda gick runt i jude kläder och jag som värsta glada tjejen med två toffsar och ett regnbågs band över, sen rutiga färglada byxor, sophie va en djävul :/ hahhahahha men näääj asso hon va sööt :$ men tog bara 3 bilder idag :) När vi va på väg till Carina & sen när jag hade toffsar ochsådära :) har bloggat mycke nu, och ska nog göra ett till inlägg innan jag ska strula sängen :)

Puuuuuuuss & Kraaaaam ♥


Carina, knyter skorna :P


jag med toffsar hahahhaha, första gången i 2011


Matilda & Sophie, lånade hennes byxor nör vi skulle ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0