my broken heart

Rubriken stämmer inte alls med inlägget hehe :$ men nej skulle inte sova hos tintin längre, de va skoj hos hennes pojkvän faktist vi myste de va så sööööta tillsammans, jag lekte med isaacs hand och de log och kolla på simsons O.o hatar de :S helt careface men hahha, sen hjälpte vi 3 till med våfflorna som Isaacs mamma  gjorde ...
Och vi lyssnade på eminem och aa hade de rööölig bokstavligen ROLIGT! helt osociala men aja :p
Sen satt vi och åt, tintins våffla blev bränd men hon ville ändå äta den satt jaaa? HAHAHAH ska sitta framför datorn 24 idag, slaggar som sagt hos mormor som inte är hemma, så är hemma med harry ( min morbror ) sjävla, de är roligt för vi är typ i helt olika rum HAHHAHA XD men hoppas någon rolig loggar in på msn NU. Den här datorn kan man nt logga in på facebook. REETARD -.-'

I skolan - Vi hade musik, jag va med Naima vi gjorde ingeting på lekionen xd bara satt och prata med varandra :D efter lunch så hade vi idrott/dans, vi dansade pardans jag va med Alexander G, aa rörde inte honom på guuud, ni skulle se tintin o mini fjortisen victor, hahahhaa så kuuuul, de va kul sen när alla dansa hur man ville ochsådära.

Imorgon - imorgon ska jag vakna och fixa mig sen möter jag nog mamma i kista, för att vi ska shoppa, och gud vad ni ska få bilder när jag kommer hem :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0