Mer om helgen :)

Fredag - Åt i mammas resturang, kom till pappa hjälpte till med middagen som var tacos, sen åt vi de och efter middagen spelade vi fia med knuff! Och sen satt alla o kollade på lets dance o hade fredagsmys :)

Lördag - vaknade 8 och åt frukost sen fixade vi oss packade och åkte till jakobsbergbadet o badade, jag amina o livia satt jätte länge i bastun, blev helt svart runt ögonen när jag kom ut o skulle duscha! Vi åkte o handlade mat sen kom vi hem, Nathalie och Avana kom och vi började grilla kyckling file och några korvar sen fixade jag o pappa potatissallad och sallad. Sen hade vi lördagsmys :D

Söndag - Vaknade vid 11. sent :o fixade mig sen åkte jag och Amina, Liam till vällingby för att shoppa men jag hittade ingeting dock köpte amina ett par leggins, och liam någon leksak på BR ♥

Nu ska jag gå förberedda kläder till imorgon, borsta tänderna o kanske ta en kopp varm te :)<3
Vi hörs imorgon efter skolan, slutar klockan 14, så kommer hem direkt eller så fikar man med Liv ...

Puss & Kärlek



Kommentarer
Postat av: filippa

tack för din åsikt!=)

2011-03-14 @ 22:20:42
URL: http://herings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0