love it

Mår inte så bra, är fortfarande sjuk ... Tror inte att jag ska till skolan imorgon heller får se hur jag mår resten av dagen, det är ändå bara en ute dag imorgon o vi slutar klockan 1 :/ så asso näe, jag vet inte riktigt, läst några bloggar, vilat och kollat på film! Ska hitta en ny film och snart kommer bonuspappan hem o han tar typ alltid med sig hem mat från jobbet :) Så igår sa jag vad jag ville ha så han tar säkert med sig de idag xd Lyssnar på musik lite tyst sådära eftersom att mamma sover fortfarande -.-' Sov klockan 01:00 igår och nu ska jag fixa en ny blogg be ¨några sätta in min header och fixa grejer till bloggen :) JUste chattade med David, han tycker jag är en apa O.o

Vi syns när min blogg är finare hoppas jag.



yes äntligen går de att ladda upp nya bilder ;)

Kommentarer
Postat av: klara

Är du halv asiat? man kan se de på dig, men din pappa vilket land kommer han ifrån?

2011-03-11 @ 10:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0