I don't care what you might think about me

shululululuh bloggen :/

Ska berätta lite om sportlovet, i förra fredags så åkte jag till pappa, vi bakade pizza och kladdkaka, blev sjuk eftersom att mina syskon var det :{ Hade något kul iaf, vaknade med 39 grader :@ SÅ åkte hem till mamma, sen va jag på bio med Sophie o Emma fast jag än va sjuk, åsen kom jag hem o skulle svimma .. I fredags den som precis har gått åkte jag till pappa igen, vi hade kalas till Malik som fyllde år, sen sov jag över hos en kompis i Älvsjö. Sen kom jag hem o va förkyld? Sen idag kunde jag inte åka till skolan, och inte imorgon heller ..........
Måste vila, idag har jag bara degat hemma o kollat på film med mamma! Mysigt? Fick iaf i mig lite mat.

Och varför jag inte bloggat? Jo för att jag har varit sjuk o funderat på att byta blogg till
 www.myysigaste.blogg.se
www.myysigaste.blogg.se

Och bilder går inte fortfarande att ladda upp, så jag tror att jag ska BYTA blogg ...

Vi hörs sen ändå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0